Anàlisi de Mitjans de Comunicació

21 desembre 2012

Uncategorized

Durant el primer trimestre a Eso 4 hem estat fent la matèria d’Anàlisi de mitjans de comunicació. En aquesta matèria pretenem aprendre eines per començar a deixar de ser consumidors passius de mitjans i convertir-nos en espectadors actius, intel·ligents i crítics, que siguin capaços de mirar les pantalles d’una altra manera. En definitiva, en aquesta matèria intentem fer una cosa que no acostumem a fer quan ens asseiem davant d’una pantalla: pensar.

Hem estat treballant qüestions com la publicitat, els informatius, les telesèries, l’anomenada teleporqueria o els videojocs. Aquí podreu veure recollides algunes de les activitats que hem estat fent: sadakoamc.wordpress.com.

Com a final de trimestre tots els alumnes han realitzat individualment o per parelles un treball sobre algun aspecte o algun format de tot allò que podem veure en una pantalla. Aquí en teniu una petita mostra fets en diferents formats:

Sexisme en la publicitat

Anàlisi noticiaris

Dona a la publicitat

Advertisements

Subscriure's

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

Sense cap comentari encara.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: