Jocs Florals del barri de Gràcia

14 maig 2013

Uncategorized

Avui s’han lliurat els premis dels Jocs Florals de Gràcia 2013. L’acte ha començat a les 10.00h del matí a la sala d’actes de la Biblioteca Jaume Fuster.

2013-05-14 10.39.20
Ens sentim feliços de compartir amb vosaltres que la Maria Sayrach, de 6è d’EP, i la Maria Fàbregas, de 2n d’ESO, han guanyat un 1r premi i un 3r premi respectivament. Des d’aquí volem felicitar-les i encoratjar-les a seguir escrivint amb tant de talent.

2013-05-14 11.39.26
Us convidem a llegir les obres premiades.

EL BALL PER MI

El ball,

no se què podria dir-ne.

Que és la meva vida, la meva passió, la meva llibertat.

Què faria?

Què seria?

 

El ball

és expressar sentiments

és un moviment constant.

El temps es para.

 

Hi ha musica.

La més bonica

es posa dins el cos

i aquest parla.

 

De cada pas

un sentiment.

De cada pensament

un moviment.

 

Què faria jo sense el ball?

 

Morir

Entristir

Patir

 

Maria Sayrach

 

 

TU, AVI

Tu que feies escultures precioses,

tu que ens explicaves la teva infància,

tu que anaves amb l’oncle a pescar a Roses,

tu que mai no ens has mostrat cap ànsia.

Tu que sembles pres per una lleu calma,

ta senzillesa, la teva gran gràcia.

 

Tu que em deixares un gran buit al cor,

al passar la frontera de la vida,

tu que em contaves rondalles de tot,

de guerres, fugides, faules i ires.

Naltros que fèiem ocells de paper,

tu que sempre eres mon conseller.

 

Tu que vas marxar serè,

tu que em vas deixar un tel.

Un tel bonic de records,

un tel gran guarnit amb flors,

un tel fet de saviesa,

un tel amb molta franquesa.

 

Tu que encara ets a la meva ment,

tu que saps que el meu record és creixent.

Tu que bé saps que encara ets aquí,

tu que ara vius en un racó de mi.

Tu que mai has parlat amb veu glacial,

tu, avi, sempre seràs especial.

 

Maria Fàbregas González

 

,

Subscriure's

Subscribe to our RSS feed and social profiles to receive updates.

2 comentaris a “Jocs Florals del barri de Gràcia”

  1. Joan Manel Says:

    FELICITATS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Respon

  2. Elisenda, mare de l'Abril de 2n d'ESO i la Cèlia de 1r PR Says:

    Moltes felicitats a les dues guardonades! Quin nivell!

    Respon

Deixa un comentari

